ABO geeft Return On Investment op een onverwachte manier.
16 maart 2018
Werk paperless met ABO
30 maart 2018

ABO Remote Online is voor uw medewerkers op de baan het perfecte middel om offertes, bestellingen, leveringen en reparaties te registreren via tablet of laptop, rechtstreeks vanuit ABO.

ABO Remote Online ondersteunt uw werknemers op de baan met volgende functies:

  • Bekijken, aanmaken en bewerken van klanten en leveranciers
  • Uitvoeren en registreren van reparaties.
  • Registreren van geleverd werk en materialen bij interventies.
  • Aanmaak van offertes, bestelbons, leveringen en facturen.
  • Stock consulteren en toevoegen aan reparaties of verkoopsdocumenten.
  • Registreren van betalingen van verkoopsdocumenten of reparaties.
  • Documenten digitaal aftekenen door de klant via touchscreen.
  • Documenten digitaal doorsturen naar de klant.
  • Google Maps integratie.
  • Toegang via smartphone, tablet en laptop.
  • Ingave van de stock aantallen bij inventaris.

De administratie wordt door ABO Remote Online voor uw medewerkers op de baan herleid tot een minimum. Hierdoor kunt u uw klanten een snellere service aanbieden.

Support