Cloud Connect IT Service Center

Verdrinkt u soms in administratief werk?

Als zaakvoerder bent u onafgebroken bezig aan het bouwen van uw zaak. Een dag is steeds te kort en het administratief werk stapelt zich op. Vaak moet u zich dan tijdens één van de zeldzame vrije momenten in het weekend, of ’s avonds opofferen om de administratie te verwerken.

U heeft misschien als eens gedacht om uw administratief werk door een part-time medewerker/ster te laten uitvoeren, maar de torenhoge kost laat dit niet toe.

Grote bedrijven hebben het veel eenvoudiger, ze verplaatsen hun administratieve diensten naar het buitenland, en alles wordt daar door goed opgeleide mensen goedkoop verwerkt.

Ons Service center kan hier een oplossing bieden!

Ondertussen hebben we reeds de vijfde verjaardag gevierd van Cloud Connect IT, ons Service Center in Cluj Napoca (Roemenië). We willen deze diensten vanaf nu dan ook aanbieden aan al onze klanten.

Misschien even toelichten…

Na jaren te hebben gewerkt met freelancers van over de hele wereld, werd in November 2013 de beslissing genomen om een kantoor te starten in Roemenië. Bij de freelancers was de werklust en mentaliteit van mensen uit het vroegere Oostblok als positief ervaren. Het geringe uurverschil maakt het samenwerken op afstand ook eenvoudig. Na een grondige verkenning werd gekozen voor Cluj Napoca. Hiervoor waren verschillende redenen:

  • Groeiende stad met 500.000 inwoners, ook wel Silicon Valley van Oost-Europa genoemd.
  • 6 universiteiten, tientallen faculteiten met in totaal 75.000 studenten.
  • 5 x per week een rechtstreekse vluchten vanuit Charleroi.

In Februari 2014 werd het kantoor geopend, ons service center was geboren.

Wat bieden we concreet aan?

Alle hulp bij administratief werk, waarbij de ingave van gegevens tijdrovend is. Hiervoor zijn er 4 hoog opgeleide medewerkers in dienst. Dit kan gaan over het inboeken van facturen, het opzoeken van data, het bewerken van data en het ingeven van data.

Het uitvoeren van grafische projecten en projecten op maat zijn ook bespreekbaar.

Werkwijze?

Timon werkt om de week in het kantoor in Roemenië. Op die manier verzekeren we een goede communicatie met de werknemers in ons Service center. U bespreekt met Timon hier de opdracht en de te volgen procedures. De week erop wordt dit in Roemenië met de betrokken medewerker/ster besproken en gestart. Indien nodig kan onze medewerker/ster voor een opleiding naar België komen.

We bieden de diensten aan in blokken van 2 uur, met een minimum van 4 uur per week. Indien er blokken van 4 uur/halve dag worden genomen, dan kunnen hiervoor vaste dagen worden voorzien. Op die manier weet u wanneer het werk iedere week worden uitgevoerd.

Het uurtarief varieert van 18 tot 25 euro/uur en wordt voorafgaandelijk vastgelegd.

Wenst u meer informatie? Neem dan contact op met timon@cloudconnectit.be.

Support